CryptoTech - Strona głównaGazele Biznesu 2014 
Fundusze UE
Fundusze UE
 
Certyfikat ISO 9001: 2008
ISO 9001:2008
 
KRAJOWA IZBA GOSPODARCZA ELEKTRONIKI I TELEKOMUNIKACJI
KIGEiT
 
Certyfikacja CSCIP
CSCIP
Strona główna : Pomoc techniczna : Serwis
Zglaszanie usterki sprzętu
FAQ
Zgłaszanie błędów
Serwis
Pliki do pobrania
Karta multiSIGN w aplikacji Płatnik ZUS
Aktualizacja CryptoCard Suite z wersji 1.12 do 1.50
Serwis

Dla klientów którzy oczekują rozszerzonej opieki nad zakupionymi towarami, oferujemy usługę serwisu. Doświadczony zespół specjalistów, laboratorium diagnostyczne oraz sprawdzone procedury operacyjne pozwalają nam na dostarczenie kompleksowego i profesjonalnego supportu.

Zawierana umowa serwisowa (SLA) dokładnie precyzuje formy pomocy (hotline, e-mail, pomoc u klienta, itp.), warunki supportu (terminy i tryb zgłaszania, czas reakcji, podejmowane prace, itp) oraz ewentualne pozostałe składniki usługi. Klientom wymagającym najwyższych priorytetów czasowych i serwisowych zapewniamy sprzęt zastępczy.