CryptoTech - Strona głównaGazele Biznesu 2014 
Fundusze UE
Fundusze UE
 
Certyfikat ISO 9001: 2008
ISO 9001:2008
 
KRAJOWA IZBA GOSPODARCZA ELEKTRONIKI I TELEKOMUNIKACJI
KIGEiT
 
Certyfikacja CSCIP
CSCIP
Strona główna : Pomoc techniczna : Zglaszanie usterki sprzętu
Zglaszanie usterki sprzętu
FAQ
Zgłaszanie błędów
Serwis
Pliki do pobrania
Karta multiSIGN w aplikacji Płatnik ZUS
Aktualizacja CryptoCard Suite z wersji 1.12 do 1.50
Zgłaszanie usterki sprzętu

Po stwierdzeniu usterki w sprzedanym towarze należy :

1. Zgłosić nieprawidłowe działnie produktu do działu serwisu i wsparcia technicznego w wybrany poniżej sposób:

  • pisząc na adres email pomoc.techniczna@cryptotech.com.pl
  • klienci posiadający aktualny kontrakt wsparcia technicznego - telefonicznie pod numerem 012 2609292 (wybierając tonowo opcję 2)

2. Pobrać tutaj i wypełnić formularz zgłoszenia do naprawy zgodnie z otrzymanymi wskazówkami.

3. Dostarczyć uszkodzony towar w uzgodniony wcześniej sposób wraz ze zgłoszeniem do naprawy do firmy CryptoTech.

4. Towary bez wypełnionego zgłoszenia nie będą przyjmowane do naprawy.

5. Jeśli zgłoszenie do naprawy okaże się bezzasadne (towar będzie sprawny), zgłaszający ponosi koszty kontroli oraz koszty przesyłki zwrotnej - min. 50 zł netto.

6. Standardowy czas naprawy wynosi 14 dni od daty dostawy do siedziby firmy CryptoTech niesprawnego urządzenia wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia do naprawy. W szczególnych przypadkach czas naprawy może się wydłużyć o czas potrzebny do sprowadzenia niezbędnych cześci lub podzespołów od producenta.